Uutiset
Tervetuloa Ticketmasterille, Marianna Auru!
Tiimimme on vahvistunut uudella asiantuntijalla. Tervetuloa Ticketmasterille, Marianna Auru!
EU:n uusi digipalvelusäädös – vaikutukset mainontaan
Uusi digipalvelusäädös vaikuttaa digitaaliseen mainontaan ja siihen, miten tapahtumia markkinoidaan esimerkiksi Metan kanavissa.
Edenred Virike – fanit voivat nyt ostaa lippuja kulttuuriedulla
Edenred Virike -kulttuurietu käy nyt maksutapana Ticketmasterilla myynnissä oleviin kulttuuriedun piiriin kuuluviin tapahtumiin.
Ticketmaster ja Oulun Kärpät -konserni sopivat yhteistyön jatkumisesta
Olemme sopineet mittavan yhteistyösopimuksen jatkumisesta Oulun Kärpät -konsernin kanssa.
Tuemme Suomen Paralympiakomiteaa Maailman tärkein pelipaita -tapahtumassa
Tuemme Suomen Paralympiakomiteaa 18.8.2023 järjestettävässä HIFK – EIF -hyväntekeväisyysottelussa.
Google Analytics 4 – kaikki mitä sinun tarvitsee tietää
GA4 korvaa Google Analytics Universalin 1.7.2023. Tutustu uuteen versioon ja cross domain trackingin konfigurointiin.
Ticketmaster ja Jokerit yhteistyökumppaneiksi
Ticketmaster ja Jokerit ovat sopineet Jokereiden lipunmyynnin hoitamisesta. Kausikorttimyynti alkaa 1.6.2023.
Ticketmaster ja Espoon uusi Hybridiarena mittavaan kumppanuussopimukseen
Hybridiarena ja Ticketmaster ovat solmineet mittavan kumppanuussopimuksen uuden monitoimiareenan lipunvälityksestä.
Ticketmasterin kesäkampanja inspiroi faneja
Ticketmasterin festariopas inspiroi lipunostajia suuntaamaan katseet kohti kesän tapahtumatarjontaa.
Hakutuloksista menestykseen: tunnusluvut & mittaaminen
Viimeisessä SEO-artikkelisarjan osassa opit seuraamaan ja mittaamaan tuloksia.
Parempi SEO – 4 sisältövinkkiä
Paranna sisältösi hakukonelöydettävyyttä oikeilla hakusanoilla, tekemällä kilpailija-analyysit ja varmistamalla tekniset ominaisuudet.
Tehdään jokaisesta päivästä naistenpäivä
Olemme mukana tukemassa Naisten Pankin kampanjaa, jossa kerätään varoja kehittyvien maiden naisten koulutusta, työllistymistä ja yrittäjyyttä varten.