Uutiset & media
Uutiset
Usein kysytyt kysymykset
Tarvitsetko tiiviin tietopaketin Ticketmasterista?
Ticketmaster on maailman suurin lipunvälittäjä sekä maailmanlaajuinen live-tapahtumien lipputuotteiden ja -palveluiden markkinajohtaja. Ticketmaster välittää vuodessa 500 miljoonaa lippua yli 30 eri maassa, sillä se on tuhansien tapahtumapaikkojen, artistien, urheilujoukkueiden, festivaalien, taidekeskusten ja teatterien virallinen kumppani. Ticketmaster on osa Live Nation Entertainmentia (NYSE: LYV).
Etsitkö brändimateriaaleja?
Logot ja ohjeet niiden käyttöön löydät täältä.
Globaalin brändiohjeistuksen löydät osoitteesta https://design.ticketmaster.com
Kuka määrittää lipun hinnan?
Tapahtuman järjestäjä päättää lipun hinnan.
Kuinka paljon Ticketmaster ansaitsee lippujen myynnistä?
Ticketmaster ei saa osuutta tavallisen lipun hinnasta, mutta se saa osan lisämaksuista, ja rahoittaa toimintansa tällä tavalla. Käytämme tulojamme tarjotaksemme faneille parhaan mahdollisen kokemuksen, kun he ostavat lippunsa ja saapuvat tapahtumaan.
Mitä lipun hinnassa mainitut kulut kattavat?
Kulut kattavat lipunostosta aiheutuvat kustannukset, jotka ovat ainoita tuloja, joita saamme, kattavat esimerkiksi:
vähittäismyynnin tuen (verkkosivut, puhelinpalvelukeskus ja asiakaspalvelu)
maksujen käsittelyn
teknologiaratkaisut (lippujen skannaaminen tapahtumapaikalla)
fyysiset liput (tulostaminen, pakkaaminen ja jakelu)
Voinko saada selville, montako lippua tapahtumaan on myyty?
Me emme kerro myytyjen lippujen määriä. Voit olla yhteydessä tapahtuman järjestäjään.
Minulla on ongelma lippujeni kanssa, voiko viestintäosasto auttaa minua?
Ticketmasterin viestintä tai markkinointi ei käsittele lippuihin liittyviä kysymyksiä. Ota yhteyttä paikalliseen asiakaspalvelutiimiin, he osaavat auttaa sinua.
Voinko saada lehdistöpassin tapahtumaan Ticketmasterin kautta?
Et. Ota yhteyttä tapahtuman järjestäjään.
Median yhteystiedot
Aasian ja Tyynen valtameren alue
Eurooppa, Lähi-Itä ja Afrikka
Latinalainen Amerikka
Pohjois-Amerikka