Uutiset
MobilePay – nopeutta ja turvaa lipunostoon
Fanit voivat maksaa liput verkkokaupassa credit- ja debit-korttien, Apple Payn, Klarnan, PayPalin sekä verkkopankkimaksujen lisäksi nyt myös MobilePaylla.
Tekninen SEO-tarkistuslista verkkosivuillesi
SEO-sarjan ensimmäisessä osassa käymme läpi, miten voit itse vaikuttaa verkkosivustosi hakukonelöydettävyyteen.
Markkinointiharjoittelu Ticketmasterilla – tervetuloa Marika Lapinleimu & Teemu Lindholm
Markkinointitiimimme vahvistui kahdella harjoittelijalla. Lue, miten Marika Lapinleimun ja Teemu Lindholmin markkinointiharjoittelu on sujunut.
Superpesis ja Ticketmaster Suomi laajaan yhteistyöhön
Tuemme Superpesiksen asiakaskokemusta digitaalisilla kausikorteilla ja yhtenäisellä lipunmyynnillä.
Ticketmaster Suomi lipunvälitysyhteistyöhön Esport Hongan kanssa
Esport Honka vahvistaa digitaalista lipunmyynnin asiakaskokemusta aloittamalla lipunvälitysyhteistyön Ticketmaster Suomen kanssa.
6 askelta parempaan sähköpostimarkkinointiin
Sähköpostirekisteri on markkinoijan aarre. Se on suora yhteys faneihin, jotka ovat jo kiinnostuneita kuulemaan yritykseesi ja tapahtumaasi liityvää sisältöä, tietoa ja uutisia.
Tapahtumaliput joulun toivelistalla
Monipuoliset kampanjat ovat vain yksi monista eduista, joista tapahtumajärjestäjät hyötyvät asiakkaanamme.
Ticketmaster lipunvälitysyhteistyöhön SJK:n ja OmaSp Stadionin kanssa
Tuemme SJK:ta ja OmaSp Stadionia laadukkaan asiakaskokemuksen sekä koko Suomen tunteman tapahtumapaikan tuottamisessa.
Tapahtuman SEO – paranna löydettävyyttä
Tapahtuman SEO – paranna tapahtumasi hakukonelöydettävyyttä. Lue Ticketmasterin vinkit tapahtumajärjestäjälle hakukoneoptimointiin.
3 tapaa antaa lahjaksi elämys
Esittelemme kolme tapaa, joilla voit sitoa tapahtumasi kauniiseen pakettiin kuusen alle. Tutustu joulun markkinointivinkkeihin!
Tapahtuman lipunmyynnin raportointi aina mukanasi
Oletko halunnut tarkkailla, hyödyntää ja jakaa tapahtumasi lipunmyyntidataa reaaliajassa? TM1 Reports -mobiilisovelluksella tapahtumasi lipunmyyntidata on aina saatavillasi.
Tavoitamme Z-sukupolven TikTokissa
TikTok on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median alustoista ja se on erityisesti nuorten suosima kanava. Suomessa sovelluksella on jo 1,2 miljoonaa käyttäjää, ja globaalisti sovelluksen käyttäjäkunnasta yli 60 % on 16-24-vuotiaita. Olemme sitoutuneita...