Uutiset & media

Uutiset

6 askelta parempaan sähköpostimarkkinointiin

Sähköpostirekisteri on markkinoijan aarre. Se on suora yhteys faneihin, jotka ovat jo kiinnostuneita kuulemaan yritykseesi ja tapahtumaasi liityvää sisältöä, tietoa ja uutisia.

3 tapaa antaa lahjaksi elämys

Esittelemme kolme tapaa, joilla voit sitoa tapahtumasi kauniiseen pakettiin kuusen alle. Tutustu joulun markkinointivinkkeihin!

Tavoitamme Z-sukupolven TikTokissa

TikTok on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median alustoista ja se on erityisesti nuorten suosima kanava. Suomessa sovelluksella on jo 1,2 miljoonaa käyttäjää, ja globaalisti sovelluksen käyttäjäkunnasta yli 60 % on 16-24-vuotiaita. Olemme sitoutuneita yhdistämään fanit rakastamiinsa ...

Sportmaster – Ticketmasterin uusi urheilukampanja on täällä!

Ticketmasterin uuusi urheilukampanja Sportmaster on täällä. Laaja urheilutapahtumien kampanja tehostaa urheilutapahtumien lipunmyyntiä, kasvattaa tavoittavuuttamme sekä vahvistaa Ticketmasteria ensisijaisena urheilulippujen ostamisen kanavana.

Tunne tapahtumakävijät Ticket Transferin avulla

Digitaaliset liput ja lippujen siirtäminen Ticket Transfer -ominaisuudella tarjoavat entistä paremman fanikokemuksen, parantavat tapahtuman turvallisuutta ja kasvattavat markkinointimahdollisuuksia.

Usein kysytyt kysymykset

Tarvitsetko tiiviin tietopaketin Ticketmasterista?

Ticketmaster on maailman suurin lipunvälittäjä sekä maailmanlaajuinen live-tapahtumien lipputuotteiden ja -palveluiden markkinajohtaja. Ticketmaster välittää vuodessa 500 miljoonaa lippua yli 30 eri maassa, sillä se on tuhansien tapahtumapaikkojen, artistien, urheilujoukkueiden, festivaalien, taidekeskusten ja teatterien virallinen kumppani. Ticketmaster on osa Live Nation Entertainmentia (NYSE: LYV).

Etsitkö brändimateriaaleja?

Logot ja ohjeet niiden käyttöön löydät täältä. 

Globaalin brändiohjeistuksen löydät osoitteesta https://design.ticketmaster.com

Kuka määrittää lipun hinnan?

Tapahtuman järjestäjä päättää lipun hinnan.

Kuinka paljon Ticketmaster ansaitsee lippujen myynnistä?

Ticketmaster ei saa osuutta tavallisen lipun hinnasta, mutta se saa osan lisämaksuista, ja rahoittaa toimintansa tällä tavalla. Käytämme tulojamme tarjotaksemme faneille parhaan mahdollisen kokemuksen, kun he ostavat lippunsa ja saapuvat tapahtumaan.

Mitä lipun hinnassa mainitut kulut kattavat?

Kulut kattavat lipunostosta aiheutuvat kustannukset, jotka ovat ainoita tuloja, joita saamme, kattavat esimerkiksi:

vähittäismyynnin tuen (verkkosivut, puhelinpalvelukeskus ja asiakaspalvelu)

maksujen käsittelyn

teknologiaratkaisut (lippujen skannaaminen tapahtumapaikalla)

fyysiset liput (tulostaminen, pakkaaminen ja jakelu)

Voinko saada selville, montako lippua tapahtumaan on myyty?

Me emme kerro myytyjen lippujen määriä. Voit olla yhteydessä tapahtuman järjestäjään.

Minulla on ongelma lippujeni kanssa, voiko viestintäosasto auttaa minua?

Ticketmasterin viestintä tai markkinointi ei käsittele lippuihin liittyviä kysymyksiä. Ota yhteyttä paikalliseen asiakaspalvelutiimiin, he osaavat auttaa sinua.

Voinko saada lehdistöpassin tapahtumaan Ticketmasterin kautta?

Et. Ota yhteyttä tapahtuman järjestäjään.

Median yhteystiedot

Aasian ja Tyynen valtameren alue

Eurooppa, Lähi-Itä ja Afrikka

Latinalainen Amerikka

Pohjois-Amerikka