TikTok on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median alustoista ja se on erityisesti nuorten suosima kanava. Suomessa sovelluksella on jo 1,2 miljoonaa käyttäjää, ja globaalisti sovelluksen käyttäjäkunnasta yli 60 % on 16-24-vuotiaita.

Olemme sitoutuneita yhdistämään fanit rakastamiinsa tapahtumiin. TikTokissa tuomme tapahtumat sukupolvi Z:n luo.

Ticketmaster Suomi luo TikTokissa tapahtumiin ja lipunostoon liittyvää sisältöä. Luomme innostusta ajankohtaisiin tapahtumiin, ohjaamme lipunostossa ja kerromme tapahtumauutisia.

@ticketmastersuomi

Louis Tomlinson saapuu Helsingin Jäähalliin 4.9.2023🔥 Lipunmyynti alkaa 21.10. kello 11, be ready!!!😍 #ticketmaster #ticketmastersuomi #louistomlinson

♬ S.I.M.P (Squirrels In My Pants) [From ’Phineas And Ferb’] – Geek Music


TikTok – vinkit tapahtumajärjestäjälle

TikTok ei ole lopettanut kasvuaan sitten lanseerauksen, ja alusta on omaa luokkaansa tavoittavuudessa. Sovelluksen algoritmit suosittelevat käyttäjälle mahdollisimman sopivaa sisältöä, ja tavoittavuus ei jää muiden sosiaalisten median kanavien tavoin vain seuraajiin.  

Sitouttava sisältö – millaista sisältöä TikTokiin?

  1. Ole ajankohtainen – Hyödynnä trendaavia ääniä ja ideoita. Trendit vaihtuvat nopeasti, tämän päivän trendi ei ole välttämättä hyödynnettävissä huomenna.
  2. Ole korrekti – Nuori yleisö ei epäröi epäkohtien esiinnostamisessa.
  3. Ole kiinnostava – Kiinnitä huomio, tarjoa lisäarvoa ja luo samaistuttavaa sisältöä.
  4. Postaa usein – TikTokin algoritmit suosivat usein sisältöä postaavia tilejä.
  5. Älä pelkää huumoria – Sovelluksen sisältö on parhaimmillaan hauskaa, viihdyttävää ja sitouttavaa.


Parempia tuloksia – lue lisää markkinoinnista.