Tapahtumien kysynnän palatessa vahvalle vuoden 2019 tasolle ja sen yli, moni lahjansaaja toivoo jouluksi lippuja esimerkiksi lempiartistin konserttiin. Aineettomien lahjojen kasvattaessa suosiotaan, tapahtumaliput ovat monen toivelistalla.

Toteutamme joulukuussa joulukampanjan, jonka tavoitteena on inspiroida kuluttajia ostamaan joululahjaksi tapahtumalippuja. Teemme lahjavalinnasta helppoa ohjaten lipunostajaa kampanjasivulla valitsemaan sopivat liput lahjansaajalle.

Kampanja toteutetaan yhteistyössä Ticketmaster Nordicin sekä pohjoismaisen markkinointititoimisto JCP:n kanssa. JCP tuotti kampanjaa varten humoristiset videot, joissa nähdään perinteisiä ja hieman tylsiä joululahjoja. Tuotimme myös still-kuvia somemainontaa varten. Toimintaehdotus “Mitä jos antaisit lahjaksi jotain ihan muuta?” innostaa samaistuttavan videon katsojaa löytämään lahjaksi sukkien ja kahvimukien sijaan elämyksiä.

Kampanjasivulle johtava mainonta näkyy orgaanisissa sekä maksetuissa medioissa.

Monipuoliset ja näkyvät markkinointikampanjat ovat vain yksi monista eduista, joista tapahtumajärjestäjät hyötyvät asiakkaanamme.

Tiesitkö, että Ticketmasterin asiakkaana tapahtumasi on automaattisesti mukana affiliate-kumppanuusohjelmassamme, Google Ads -mainonnassamme sekä 550 000 henkilöä tavoittavassa markkinoinnin automaatiossamme?

Uniikilla datallamme, vahvalla brändillämme sekä tavoittavilla markkinointikanavillamme myyt enemmän lippuja! Lue lisää täältä.

Haluatko myydä lippuja kanssamme? Ota yhteyttä.