Ticketmasterin tiimi kasvoi kesän kynnyksellä usella uudella ammattilaisella. Ticketmasterin ovilipunmyynnistä ja lippuselvityksestä tuttu Roosa Vanhala vahvistaa tapahtumajärjestäjien asiakaspalvelun tiimiä kesän ajan. IT-tiimi sai lisäkädet niin ikään kesäksi, kun Samuel Sikstus aloitti kesän tapahtumissa työskentelyn. Fan Experience -tiimin rivit jykevöityivät, kun Iiris Lehikoinen ja Krista Ingalsuo aloittivat kuluttajien asiakaspalvelussa. Nea Lehterä vahvistaa Fan Experience -tiimiä kesäsesongin ajan.


Roosa Vanhala

Roosa aloitti kesätyön tapahtumajärjestäjien asiakaspalvelun tiimissä kesäkuussa. Roosa on tuttu tapahtumista – Helsingin Jäähalli on Roosan kotipaikka. Roosa on työskennellyt tapahtumissa Ticketmasterin lippuselvityksessä ja ovilipunmyynnissä keikkatyöläisenä Eezyn kautta. Nyt saimme Roosan omaksemme koko kesäksi, ja hän on suunnaton apu vuoden kiireisimpänä aikana kokemuksellaan ja ammattitaidollaan.

Olen toiminut ovimyyjänä päälle kuusi vuotta, ja näin ollen tuonkin toimistolle mukanani arvokasta kenttäkokemusta. Vapaa-aikani vietän lähinnä rentoutuen ja tällä hetkellä lemppari rentoutumiskeino on kirjan lukeminen ja hyvä ruoka”


Samuel Sikstus

Samuel vahvistaa Ticketmasterin IT-tiimiä kesän ajan. Hän aloitti vahvasti tapahtumatyön parissa, ja on vahva ammattilaislisä tiimissämme.

”Olen viettänyt suurimman osan elämästäni urheilun parissa. Omaan positiivisen, ahkeran ja liikunnallisen luonteen. Vapaa-ajalla tykkään olla aktiivinen, joten aika kuluu opiskeluiden ja erilaisten urheilulajien parissa”.


Nea Lehterä

Nea on tuttu meille jo entuudestaan – hän toi asiakaspalvelun osaamisensa käyttöömme jo talven sesonkiaikana. Saimme Nean Ticketmasterille jälleen kesäksi. Vahva asiakaspalveluosaaminen tuo tekemisen iloa kuluttajien asiakaspalveluun Fan Experience -tiimissä.

”Tuon mukanani Ticketmasterille ammattitaitoista asikaspalvelua sekä tarttuvan hymyni. Vapaa-aikani menee suurimmaksi osaksi urheilun, etenkin cheerleadingin parissa”.


Iiris Lehikoinen

Iiris aloitti Fan Experience -tiimissä ja vastaa vuoden loppuun asti kuluttajien asiakaspalvelusta. Iiriksellä on vahva kokemus asiakaspalvelusta, ja hän tuo mukanaan rautaista tekemistä.

”Asiakaspalvelutilanteet sujuvat minulta luontevasti monipuolisen työtaustani myötä. Vapaa-aikani vietän urheilun parissa, sekä uppoutuneena jännittäviin kirjoihin”.


Krista Ingalsuo

Fan Experience -tiimin uusi ammattilainen Krista on vahva asiakaspalvelun osaaja. Fanit saavat yhä parempaa ja nopeampaa palvelua, kiitos upean ja kasvavan tiimin!

”Tuon Ticketmasteriin nuorta positiivista energiaa sekä ammattitaitoista asiakaspalvelua. Urheilu on iso osa elämääni ja vapaa-ajallani vietänkin paljon aikaa treenien parissa. Lajinani on cheerleading sekä kuntosaliharjoittelu. Vapaalla tykkään myös viettää aikaa ystävien ja perheen kanssa!”


Lisäksi Taloustiimimme on vahvistui, kun tapahtumajärjestäjien asiakaspalvelusta, Event Support Specialist, Thomas Sandman, siirtyi taloustiimiin kirjanpitäjäksi. Aikaisemmin harjoittelun tehnyt Marek Anissimov jatkoi taloustiimissämme kesätyöntekijänä.

Tervetuloa Ticketmasterille!