Ticketmasterin markkinointitiimi vahvistuu kahdella harjoittelijalla. Syksyllä 2022 markkinointiharjoittelijana aloittanut Marika Lapinleimu jatkaa keväällä työskentelyä osa-aikaisesti opintojen ohella. Tammikuusta lähtien tiimiä vahvistaa uusi markkinointiharjoittelija Teemu Lindholm.
Markkinointiharjoittelijoiden vastuualueelle kuuluu TikTok-sisällöntuotanto. He avustavat lisäksi muuta tiimiä päivittäisissä tehtävissä.
Tervetuloa ihanat harjoittelijamme Marika & Teemu! Lue alta, miten markkinointiharjoittelu Ticketmasterilla on sujunut.
Marika Lapinleimu
”Olen ollut aina kiinnostunut tapahtuma-alasta sekä tapahtumien markkinoinnista, joten markkinointiharjoittelu Ticketmasterilla herätti välittömästi mielenkiintoni,” Marika kertoo.
”Markkinointiharjoittelijan rooli Ticketmasterilla mahdollistaa kehittymisen kohti markkinoinnin asiantuntijaa hyvin dynaamisessa ja innostavassa ympäristössä, mikä sopii erinomaisesti persoonalleni. Puoli vuotta talossa tulee pian täyteen, ja aika on mennyt kuin siivillä. Odotan innolla, mitä kevät tuo tullessaan!”
Marika perusti Ticketmaster Suomen TikTok-tilin syksyllä 2022. Hän on ansiokkaasti tuottanut sisältöä uudelle kanavalle. Marika on käynyt tapahtumissa kuvaamassa videomateriaalia ja on onnistuneesti tavoittanut uusia yleisöjä kanavalla.
”Vapaa-aikaani sisältyy opintojeni viimeistelyä, treenailua, perheen & ystävien kanssa hengailua sekä tietysti tapahtumissa käymistä,” Marika sanoo.
”Minulla on takana pitkä ura muodostelmaluistelun parissa, joten erityisesti jäälajit ovat minun juttuni. Nautin monipuolisesti tapahtumaelämyksistä, oli kyseessä sitten lempiartistini keikka tai vaikkapa jääkiekko-ottelu. Kesällä luvassa vihdoin myös keikkamatka ulkomaille – lähden Göteborgiin katsomaan kauan haaveiltua Coldplayn keikkaa.”
Teemu Lindholm
”Markkinointiharjoittelu Ticketmasterilla sisältää monipuolisesti erilaisia työtehtäviä. Työtehtävät liittyvät muun muassa sähköpostimarkkinointiin, digitaalisen markkinoinnin monikanavaisuuteen ja analytiikkaan”, Teemu kertoo.
”Työtehtävien monipuolisuuden lisäksi vakuutuin siitä, kuinka hyvin harjoittelijana on mahdollista vaikuttaa itse omien mielenkiinnon kohteiden kautta työtehtäviin. Harjoittelun alusta lähtien näkemykseni on vahvistunut, että ulospäinsuuntautunut ja energinen persoonani sopii erinomaisesti lipunvälitys- ja tapahtuma-alalle.”
Teemu on tarttunut yhdessä Marikan kanssa TikTok-sisällöntuotantoon ja avustanut Ticketmasterin kanavien hallinnassa. Hän on myös päässyt mukaan urheiluasiakkuuksien hoitoon, joka on nuorelle miehelle mieluista maaperää.
”Tasapainottelen kauppatieteiden maisteriopintojen ja urheilun parissa. Sportti on minulle henkireikä! Aika kuluu maila- ja pallopelien parissa. Lähellä sydäntäni ovat padel ja golf. Tarkoituksena olisi juosta myös ensimmäinen puolimaraton tulevana kesänä. Urheilu -ja musiikkitapahtumien kuluttaminen on myös osa vapaa-ajan aktiviteettejani.”
”Markkinointiharjoittelu näiden asioiden äärellä on oiva mahdollisuus oppia uusia asioita digitaalisen markkinoinnin saralta ja kehittyä markkinoinnin asiantuntijaksi,” Teemu sanoo.
Lue lisää uutisia.