Tuki
Koulutusmateriaalit, tuoteasiantuntijamme sekä asiakkuudelle osoitettu tiimi auttavat palveluiden ja tuotteiden käyttöönotossa sekä vastaavat kysymyksiin aina tarpeen tullen. Kanssamme et jää yksin – olemme tavoitettavissa kun tarvitset meitä.
Asiakkaasta pidetään huolta
Tiimi, joka ymmärtää tapahtumasi ja yrityksesi tarpeet
Kun sinulla on kysyttävää työkaluistamme tai tarvitset apua tapahtumasi kanssa, tiimimme on puhelinsoiton tai sähköpostin päässä tavoitettavissa, valmiina ehdottamaan ratkaisuja kiperiin tilanteisiin ja auttamaan sinua onnistuneen tapahtuman järjestämisessä.
Tiimimme ymmärtää tapahtuma-alan hektisyyden ja monimutkaiset tarpeet. Autamme sinua ennakoimaan tilanteita ja ratkaisemaan haasteet ennen kuin ne ilmenevät. Tarvittaessa tiimimme on mukana kentällä tapahtumapäivänä varmistamassa, että kaikki sujuu.
Olemme aina tukenasi
Sinä ja tapahtumasi ansaitsette kumppanin, joka on tukenasi jokaisella keikalla, matsissa ja näytöksessä.
Paikallinen asiakastiimi
Ticketmasterin asiakkaana sinulla on tiimi, johon tukeutua. Tiimissä on asiakkuudesta ja sopimuksista vastaava henkilö, operatiivisesta työstä vastaava henkilö sekä markkinoinnin edustaja.
Koulutusmahdollisuudet
Järjestämme koulusta työkalujemme käytöstä. Jos sinulla herää kysyttävää tai tarvitset lisäkoulutusta, Client Support- ja Event Creation -asiantuntijamme ovat apunasi.
Tuki tapahtumassa
Tarvitsetko apukäsiä lipunmyyntiin, -lukuun tai -selvitykseen? Asiantuntijamme ovat tarvittaessa henkilöstösi tukena tapahtumassa. Kauttamme saat myös tarvittavat resurssit.
Tapahtuma-järjestäjien tuki
Yhteystiedot
Tapahtumajärjestäjien asiakaspalvelu
Lähetä sähköpostia tai soita 09 6138 6200.
Palvelemme arkisin klo 8-21, la klo 9-21 ja su klo 10-18
IT ja kulunvalvonnan päivystysnumero
Lähetä sähköpostia tai soita 09 6138 6201
Palvelemme puhelimitse arkisin klo 9-17.
Päivystämme arkisin klo 17-21 ja viikonloppuisin sekä juhlapyhinä klo 10-21
Puhelinpalvelu kuluttajille
Soita 0600 10 800 (2,00€ / min+pvm)
Löydät kattavasti lisätietoa ja apua täältä.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Mitä voin odottaa asiakastuen ja vastausajan suhteen Ticketmasterilta?
Ticketmasterilla ei tarvitse odotella. Jokaisella asiakkaalla on nimetty Client Support Specialist, ja Client Support & Event Creation -tiimimme päivystävät ilta-aikaan ja viikonloppuisin. Tarjoamme myös kattavan valikoiman työkaluja, joilla voit tehdä tarvittavat ad hoc -muutokset, kuten kapasiteetin ja hintojen hallinnan tai lähettää itse lippuja.
Mitä työkaluja Ticketmaster tarjoaa tapahtumani markkinointimahdollisuuksiin?
Työkalut, automaatiot ja markkinoinnin palvelut ovat osa markkinointikoneistoamme. Tarjoamme muun muassa digimarkkinoinnin seurantaan pikselit ja analytiikan ja tuotamme kanssasi maksetun mainonnan kampanjat hyödyntäen valtavaa ja tarkkaa dataamme. Kaikilla Ticketmasterin verkkokaupassa myynnissä olevilla tapahtumilla on käytössään koko käyttäjä- ja ostopolun kattava suoramarkkinoinnin automaatio. Lisäksi laaja kumppaniverkostomme tukee tapahtumasi löydettävyyttä – keikat ja festariesiintymiset löytyvät Spotifystä, Bandsintownista ja Shazamista sekä tapahtumat Snapista. Kehitämme myös TM1-alustallamme markkinoinnin työkaluja – kuulet niistä pian lisää.
Millaisia asiakkaita Ticketmaster voi auttaa – sopiiko se tapahtumalleni ja yritykselleni?
Ticketmaster kumppaneineen tarjoaa ratkaisun jokaiseen tapahtumaan, johon myydään lippuja. Tapahtuman tai tapahtumapaikan koolla, genrellä tai lajilla ei ole väliä. Asiakkaitamme ovat pienet klubit, valtavat areenat, pienet ja suuret teatterit, isot ja pienet festivaalit, yksittäiset tapahtumat, kiertävät tuotannot sekä kaikenkokoiset urheiluseurat.
Voinko hallita tai laittaa myyntiin itse tapahtumia Ticketmasterin työkaluilla?
Ehdottomasti! TM1 Events -työkalulla voit luoda ja laittaa myyntiin tapahtumia alle 8 minuutissa. Kapasiteetin, hintojen ja lippujen hallinta hoituvat helposti. Voit tehdä yhteistyötä työntekijöidesi ja yhteistyökumppaniesi kanssa selainpohjaisella työkalulla reaaliajassa.