CRM-järjestelmämme ja sähköpostimarkkinointimme ovat suunniteltu tapahtuman näkyvyyden ja lipunmyynnin maksimointiin.
Segmentoinnin, personoinnin ja automaation avulla tavoitat kanssamme oikeat fanit oikeaan aikaan. Käyttäjällämme on yli kymmenen kosketuspintaa sähköpostiemme kanssa tapahtuman elinkaaren aikana.
Pysy fanien kanssa yhteydessä läpi tapahtuman elinkaaren
Lähetämme kuukausittain miljoonia sähköposteja faneille, jotta he pysyvät kartalla siitä mitä tapahtuu.
- Uutiset – Kerromme faneille tapahtumajulkaisuista, lähestyvistä tapahtumista, ennakkomyynneistä ja tarjouksista.
- Muistutukset ja vahvistukset – Lähetämme faneille muistutuksia tapahtumista, joihin he ovat olleet aikeissa ostaa lippuja tai ovat jo ostaneet. Lisäksi lähetämme ostovahvistuksia ja oston jälkeistä markkinointia.
- Henkilökohtaiset suositukset – Annamme faneille henkilökohtaisia tapahtumasuosituksia heidän käyttäjä- ja ostokäyttäytymisensä perusteella.
Käytämme viestien räätälöinnissä ja kohdennuksessa vastaanottajan selailu- ja ostokäyttäytymistä verkkokaupassamme, demografisia tietoja sekä tietoa sähköpostikäyttäytymisestä. Näin varmistamme, että viesti tavoittaa aina oikean vastaanottajan.
optimoidut viestit
Lähettämämme sähköpostit ovat viimeisen päälle mietittyjä. Testaamme viesteistä erilaisia versioita, eli teemme A/B-testausta, ja seuraamme jatkuvasti yksittäisten viestien, automaatioiden sekä kampanjoiden suoriutumista. Lisäksi dynaaminen ja personoitu sisältö varmistaa, että jokainen viesti on vastaanottajalle relevantti.
Tavoita enemmän faneja, myy enemmän lippuja
Sähköpostimarkkinointimahdollisuudet kanssamme ovat sinulle strateginen etu tapahtumasi markkinoinnissa.
Halusitpa tavoittaa aiempien vuosien lipunostajat tai sitouttaa uutta yleisöä, sähköpostimarkkinointimme auttaa sinua myymään enemmän lippuja.
Kun haluat myydä tapahtumasi liput kanssamme, ota yhteyttä!

Lue lisää
Markkinointi & mittaus
Verkkokauppamme, kanavamme ja kohdentamismahdollisuutemme auttavat sinua ymmärtämään ostajiasi ja myymään enemmän lippuja.