Valmistaudu käärimään vuosi 2022 pakettiin ja anna tapahtumiesi fanien hemmotella itseään ja läheisiään lahjoilla! Esittelemme kolme tapaa, joilla voit sitoa tapahtumasi kauniiseen pakettiin kuusen alle.
Joulun markkinointivinkit
1. Sesongin tarjoukset
Erityisten sesongin mukaisten tarjousten ja pakettien sisällyttäminen markkinointistrategiaasi tuo tapahtumallesi huomioarvoa. Tarjous- ja pakettidiilit nostavat tapahtumaasi esiin silloin, kun kilpailu on kovaa. Ja joulumarkkinalla kilpailu on kovaa!
Valikoiduilla tarjouksilla voit houkutella uusia faneja ja kasvattaa yleisöäsi, joka palaa vuosi toisensa jälkeen tapahtumaasi.
2. Sitoudu ja sitouta – tarjoa sisältöä
Lahjojen ei aina tarvitse olla fyysisiä! Sitoudu ja sitouta – yleisösi nauttii tapahtumastasi, anna heille esimerkiksi livesisältöä kuluneelta vuodelta, kiitä tapahtumiin osallistumisesta tai anna faneillesi mahdollisuus striimata jouluteemainen tapahtumasi.
Sisältömarkkinoinnin strategian ajankohtaistaminen ja henkilökohtaisuus saa fanisi odottamaan tulevia tapahtumia.
3. Lahjakortit
Tapahtuma on paras lahja! Lahjakortilla lahjan saaja voi valita itse sopivimman ja ikimuistoisimman tapahtuman, josta haluaa päästä nauttimaan.
Ticketmasterin lahjakortin voi brändätä tapahtumasi tai yrityksesi näköiseksi, jolloin lahjakortti näyttää ja tuntuu juuri teiltä.
Haluatko llisätietoa brändätyistä lahjakorteista? Ota yhteyttä Ticketmasterin yhteyshenkilöösi.