Tutustu Riittaan
Riitta aloitti työskentelyn Ticketmasterin markkinointijohtajana keväällä 2018. Hänen urapolkunsa on kulkenut Valioliiga-joukkueen fanikaupan myyntitehtävistä media- ja markkinointiosaston vastuun kautta Suomi-futikseen. Suomalaisen jalkapallouran keskiössä ovat olleet markkinointi, sidosryhmät ja tapahtumat. Ennen nykyistä työtään Ticketmasterilla Riitta työskenteli vuosia myös messumaailmassa ammattitapahtumien parissa.
Riitta vastaa Ticketmaster Suomen markkinointitiimistä. Tiimin vastuulla on kasvattaa järjestäjäasiakkaiden tapahtumien tunnettuutta ja vauhdittaa niiden lipunmyyntiä. Tiimi tekee tiiviisti töitä myös brändimarkkinoinnin parissa.
Riitalle työn suola on elämyksissä – ne tekevät elämästä rikkaamman. Hänelle tärkeitä tekijöitä työssä ovat lisäksi työyhteisö ja kollegat, jotka tekevät päivistä parempia.