Tapahtumajärjestäjäasiakkailla on mahdollisuus hyödyntää Ticketmasterin blogia tapahtumien markkinoinnissa ja viestinnässä monella tapaa:

  • Tekstiblogi
  • Videoita ja/tai kuvia
  • Kuvagallerioita
  • Tietokilpailuja (quiz)

Tapahtumajärjestäjä voi tuottaa tekstit itse tai yhteistyössä Ticketmasterin kanssa. Tekstien tulee olla ns. taustoittavia behind the scene –tyylisiä juttuja, eli jotakin sellaista sisältöä mitä ei muualta löydä. Näin saadaan blgista paras teho irti. Jokaisesta blog-kirjoituksesta on aina linkki lipunmyyntiin. Tekstin suositeltu pituus n. 500 – 2000 merkkiä sekä 3-10 kuvaa.

Tutustu blogiimme: http://blog.ticketmaster.fi/

Blog-varaukset ja aineistojen toimitus 3 vrk ennen julkaisua: markkinointi@ticketmaster.fi .