
Ota yhteyttä
Tulokset 33-40 / 115 Kaikki tulokset
Tuttu vuosittainen jääkiekkotapahtumia markkinoiva We get hockey -kampanjamme on uudistunut. Syyskuussa 2022 lanseerattu Sportmaster käsittää urheilutapahtumia myös laajemmin. Kampanja elää sesonkien mukana. Syksyllä pääosaa näyttelevät Liiga- ja Mestis-kaudet starttaavat jääkiekkojoukkueet,…

TikTok on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median alustoista ja se on erityisesti nuorten suosima kanava. Suomessa sovelluksella on jo 1,2 miljoonaa käyttäjää, ja globaalisti sovelluksen käyttäjäkunnasta yli 60 % on…

Oletko halunnut tarkkailla, hyödyntää ja jakaa tapahtumasi lipunmyyntidataa reaaliajassa? TM1 Reports -mobiilisovelluksella tapahtumasi lipunmyyntidata on aina saatavillasi. TM1 Reports -sovelluksella sinulla on suora pääsy myyntidataan, missä ikinä oletkin. Seuraa puhelimella…

Valmistaudu käärimään vuosi 2022 pakettiin ja anna tapahtumiesi fanien hemmotella itseään ja läheisiään lahjoilla! Esittelemme kolme tapaa, joilla voit sitoa tapahtumasi kauniiseen pakettiin kuusen alle. Joulun markkinointivinkit 1. Sesongin tarjoukset…

Tapahtuman järjestäjällä tai promoottorilla on aktiivinen rooli Ticketmasterilla myynnissä olevan tapahtuman hakukonelöydettävyyteen. Melko yksinkertaisilla toimilla voit vaikuttaa suuresti tapahtuman myyntisivun löytymiseen esimerkiksi Googlen hakutulosten kärkisijoilta. SEO-yritys Mozin mukaan hakukoneoptimoidulla sisällöllä…

Sähköposteja lähetettiin vuonna 2022 globaalisti yli 330 miljardia kappaletta. On tärkeää, että sähköpostimarkkinoinnin strategiasi on vahva ja nostaa yrityksesi ja tapahtumasi esiin kovassa kilpailussa. Kiinnostava sisältö ja tulokulma sitouttaa faneja,…

Markkinointikoneistomme työskentelee päivittäin tavoittaaksemme fanit siellä, missä he aktiivisesti etsivät lippuja. Ticketmasterin SEO-tiimillä on kriittinen rooli hakukoneoptimoinnissa varmistaessamme, että tapahtumasi liput ovat löydettävissä verkossa. Asiakkaanamme tapahtumasi on aina mukana myös…

Ticketmaster Suomi on sopinut eksklusiivisesta lipunvälityksen yhteistyöstä seinäjokelaisen jalkapalloseura SJK:n sekä seuran kotistadionina toimivan OmaSp Stadionin kanssa. Tavoitteena laadukas asiakaskokemus Veikkausliigassa pelaavalla SJK:lla on vuosittain parisenkymmentä kotiottelua Seinäjoen OmaSp Stadionilla….



