Ajankohtaista

Usein kysytyt kysymykset

Tarvitsetko tiiviin tietopaketin Ticketmasterista?

Ticketmaster on maailman suurin lipunvälittäjä sekä maailmanlaajuinen live-tapahtumien lipputuotteiden ja -palveluiden markkinajohtaja. Ticketmaster välittää vuodessa 500 miljoonaa lippua yli 30 eri maassa, sillä se on tuhansien tapahtumapaikkojen, artistien, urheilujoukkueiden, festivaalien, taidekeskusten ja teatterien virallinen kumppani. Ticketmaster on osa Live Nation Entertainmentia (NYSE: LYV).

Etsitkö brändimateriaaleja?

Logot ja ohjeet niiden käyttöön löydät täältä. 

Globaalin brändiohjeistuksen löydät osoitteesta https://design.ticketmaster.com

Kuka määrittää lipun hinnan?

Tapahtuman järjestäjä päättää lipun hinnan.

Kuinka paljon Ticketmaster ansaitsee lippujen myynnistä?

Ticketmaster ei saa osuutta tavallisen lipun hinnasta, mutta se saa osan lisämaksuista, ja rahoittaa toimintansa tällä tavalla. Käytämme tulojamme tarjotaksemme faneille parhaan mahdollisen kokemuksen, kun he ostavat lippunsa ja saapuvat tapahtumaan.

Mitä lipun hinnassa mainitut kulut kattavat?

Kulut kattavat lipunostosta aiheutuvat kustannukset, jotka ovat ainoita tuloja, joita saamme, kattavat esimerkiksi:

vähittäismyynnin tuen (verkkosivut, puhelinpalvelukeskus ja asiakaspalvelu)

maksujen käsittelyn

teknologiaratkaisut (lippujen skannaaminen tapahtumapaikalla)

fyysiset liput (tulostaminen, pakkaaminen ja jakelu)

Voinko saada selville, montako lippua tapahtumaan on myyty?

Me emme kerro myytyjen lippujen määriä. Voit olla yhteydessä tapahtuman järjestäjään.

Minulla on ongelma lippujeni kanssa, voiko viestintäosasto auttaa minua?

Ticketmasterin viestintä tai markkinointi ei käsittele lippuihin liittyviä kysymyksiä. Ota yhteyttä paikalliseen asiakaspalvelutiimiin, he osaavat auttaa sinua.

Voinko saada lehdistöpassin tapahtumaan Ticketmasterin kautta?

Et. Ota yhteyttä tapahtuman järjestäjään.

Median yhteystiedot

Aasian ja Tyynen valtameren alue

Eurooppa, Lähi-Itä ja Afrikka

Latinalainen Amerikka

Pohjois-Amerikka

Uutiset

Myy lippuja PI-tekoälyn ja automaation avulla

Älykäs ja datalähtöinen markkinointi on tärkeä osa Ticketmasterin tapahtumajärjestäjille tarjoamaa markkinointia. Tapahtumajärjestäjät voivat hyötyä automatisoidusta suoramarkkinoinnista ja suuresta datamäärästämme ilman lisäkustannuksia.

Ticketmaster laajentaa toimintaansa Etelä-Amerikassa

Ticketmaster laajentaa toimintaansa Etelä-Amerikkaan tehden yrityskaupan Meksikossa ja perustaen uuden toimipisteen Chileen. Laajennus vahvistaa Ticketmasterin toimintaa kasvavilla Etelä-Amerikan markkinoilla olemassa olevien Brasilian ja Argentiinan liiketoimintojen rinnalla. ...

Tutustu uuteen kollegaamme: Minna Salomaa

Ticketmasterin myyntitiimi vahvistui avainasiakaspäälliköllä, kun Minna Salomaa aloitti Ticketmasterilla joulukussa. Salomaalla on pitkä ja monipuolinen tausta tapahtuma-alalta ja hän on vastannut uransa aikana monista tapahtumaravintoloista, klubeista, konserteista sekä suurista ...

Ticketmaster Suomi tukee MIELI Suomen Mielenterveys ry:n työtä

Ticketmaster Suomi on perinteisesti ollut mukana hyväntekeväisyystyössä läpi historiansa. Olemme muun muassa tukeneet juuriamme kunnioittaen Sotainvalidien Veljesliittoa sekä lukuisia muita hyväntekeväisyyskohteita. Sitoutimme työyhteisömme mukaan hyväntekeväisyyslahjoitukseen ja ...

Joulun pyhät tuovat poikkeuksia palveluaikoihimme

Ticketmasterin järjestäjätuki palvelee kiireellisissä asioissa joulun ja uudenvuoden pyhinä poikkeusaikataulun mukaisesti.Tapahtumajärjestäjien asiakaspalvelu:Joulun pyhät 24.12. – 25.12. SuljettuMuina aikoina palvelemme normaalisti:Arkisin klo 8-21Lauantait klo 9-21Sunnuntait klo 10-18Ota ...

Ticketmasterin joululahjavinkit

Mikä olisi parempi lahja, kuin live-elämys? Ticketmaster käynnistää joulukampanjan, joka kiihdyttää joulumarkkinoiden lipunmyyntiä ja inspiroi faneja liven tunnelmalla. Ticketmaster Suomi kokosi yhteen vuoden 2021 parhaat joululahjavinkit. Kampanjamme johdattaa fanit upeiden keikkojen, ...