Rekrytoimme asiakaspalvelun kokenutta ammattilaista Ticketmasterin Nordic-alueen Fan Experience-tiimiin, jossa pääset osaksi tapahtuma-alan sydäntä.

Etsimme Fan Experience Team Lead -rooliin innostunutta ja tehokasta henkilöä työskentelemään kuluttaja-asiakaspalvelun esihenkilön roolissa. Fan Experience
-tiimimme vastaa ensiluokkaisen asiakaspalvelun tarjoamisesta faneillemme.

Toimistomme sijaitsee Helsingissä, mutta käytössämme on hybridimalli, jossa voit halutessasi työskennellä muutaman päivän viikossa myös etänä.

Haluatko osaksi vauhdikasta ja kasvavaa tiimiä? Lue tehtävästä lisää LinkedIn:stä.

Hae paikkaa mahdollisimman pian, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Viimeinen päivä hakemuksille on to 15.6.2023

Lähetä CV ja hakemuksesi englanniksi osoitteeseen [email protected]